I Õppimis-ja õpetamisprotsessi areng
- Tööd soodustava õpikeskkonna hoidmine ja väärtustamine, turvalise õpikeskkonna tagamine
 - Õpilaste õpijõudluse toetamine ja väljalangevuse ennetamine,õpihuvi ja õpioskuste arendamine/toetamine ainealase, klassi-ja koolivälise tegevuse kaudu
 
| Edukad-andekad õpilased | Tunnitöö diferentseerimineIndividuaalse õppekava rakendamine Tunniväline arendav tegevus: omalooming, uurimuslik töö, ettekanded ja esinemine Ettevalmistumine ja osalemine olümpiaadidel, konkurssidel, võistlustel Tunnustamine tulemuslikkuse eest Õpiraskustega kaaslaste abistamine Lapsevanemate nõustamine, arenguvestlused | 
| Õpiraskustega õpilased | Õpiabi rakendamine
 Tunnustamine tulemuslikkuse eest edu/kiidukirjaga Lapsevanemate nõustamine, arenguvestlused Perearsti, psühholoogi ja psühhiaatri konsultatsioonid Koostöö Tartumaa Nõustamis-ja Õpiabikeskusega  | 
| Käitumisprobleemidega õpilased | Arenguvestlused, lapsevanemate nõustamineIndividuaalsed vestlused: aineõpetaja, klassijuhataja, direktsioon, kirikuõpetaja, noorsoopolitseinik Kõigi kooli töötajate koostöö ja eeskuju õpilaste väärtushinnangute ja käitumise kujundamisel Tunnustamine edu/kiidukirjaga | 
- Töö kooli dokumentatsiooniga, kooskõlla viimine PGS –iga ja RÕK-iga
 - Koolikohustuse täitmise tagamine: koostöö lapsevanematega põhjuseta ja põhjendamata puudumiste vältimiseks
 
II Õpilaste igakülgse arengu tagamine
- Toimetuleva isiksuse arendamine: õppimisele avatud, loova, mõtlemis-, sotsiaalsete ja õpioskustega, paremini iseendaga hakkama saaja toetamine ja juhendamine
 - Õpilaste mahajäämuse ennetamine õppetöös: tundide eesmärgid ja nende realiseerimine, puudumiste põhjuste operatiivne väljaselgitamine, õpiabi toimimine
 - Õpilaste kaasamine huvitegevusse, ainetundide mitmekesistamine
 
